22. heinäkuuta 2014

Toimintaa, vihdoinkin toimintaa!! \=3=/

Heeei! >w< Sainkin tämän kuvatarinan jatkon valmiiksi ennen Give Awayta, joten ajattelin nyt sitten tämän julkaista ensin ja sitten jonkin ajan päästä vasta työstää Give Awayni loppuun :3 Pahoittelen kovasti näiden kuvien laatua, en tiedä mitä näille on oikein tapahtunut, kamerani ei kuuluisi tehdä näistä kuvista tuollatavalla rakeisia :/ Mutta toivottavasti se ei nyt pilaa koko tarinaa. :) Nauttikaa.

Ennenkuin aloitatte, musitakaahan lukea prologueni :3 Edelliseen osaan pääset tästä.



PicFic: Secret of the Brotherhood (1/3)



Olen Akita Morishige Miles. Kavereiden kesken Aki.


Olen täällä etsimässä erästä tyttöä. Tatuoitua nunnaa.


Ja nyt, minä olen vihdoin löytänyt hänet.


Ja tänään minä lähden tapaamaan häntä.

MYÖHEMMIN


Aki: "Mhm, noniin... siellä hän näemmä onkin."


Sarlin: "Mmm hmm hmmm... *hyräilee*"




Sarlin: *Lopettaa hyräilyn* "Eh?"


Aki: "Eh? Sa-sarlin älä-"


Sarlin: "Ä-älä koske minuun tai huudan muita sisaria!"


Aki: "Ei älä huuda, en satuta sinua! Olen Akita, Akita Miles."


Sarlin: "Hoah, säikäytit minut todella herra Miles"


Sarlin: "Tulitteko kenties siunattavaksi?"


Sarlin: "Eh, istukaa olkaa hyvä"


Aki: "Jotenka... Minä tiedän sinun veljestäsi"
Sarlin: "Veljestäni?"


Aki: "Kyllä, veljesi ja sinut erotettiin ilmeisesti kun olitte ihan pieniä, siksi et ehkä muista häntä"


Sarlin: "...Kyllä minä muistan, mutten paljoakaan... Olen pahoillani"


Aki: "Ei, älä ole pahoillasi. Sillä minä tulin kertomaan sinulle hänestä, olen etsinyt sinua kauan vain jotta voisin kertoa sinulle että hän voi hyvin."


Sarlin: "Tunnetko sinä hänet?"


Aki: "Tavallaan kyllä, hän ja minä... Tai no, unohda, emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta minulla on hänestä kuva"



Aki: "...Pahoittelen kuvan huono kuntoisuutta"


Aki: "Tässä, kuva sinun veljestäsi..."

Sarlin: "Minun veljeni... Onko hän, onko hän sotilas?"
Aki: "Niin, siitä minun pitikin puhua sinulle"


Aki: "Sinun veljesi on... Miten tämän sanoisin kauniisti... Sinun veljesi on murhaaja, hän murhaa ihmisiä rahaa vastaan"


Sarlin: "Minun veljeni? Vie toisten henkiä rahaa vastaan?"


Sarlin: "Ei! Ei minun veljeni tekisi sellaista! Ei tuo ole minun veljeni!"


Aki: "Epäilinkin sinun sanovan noin... Joten toin todisteita"


Aki: "Tongein järjestön, jossa hän työskentelee, tietokoineita kerran päästyäni heidän palomuurien ylitse"


Aki: "Tässä, hänen artikkelinsa tiedot kertovat hänen menneisyydestään, teidän vanhempien kohtalosta, hänen työn kuvasta.. Ja siitä kuinka hänet ja sinut erotettiin"


Sarlin: "Minun veljeni... on tappaja..."


Sarlin: "Minun veljeni on todella tappaja! Eih, en halunnut saada tietää hänestä näin!"


Sarlin: "Ehei, en halunnut veljeä, en tuollaista hirviötä!"


Aki: "Surullista... Mutta onneksi et tule murehtimaan sitä enää pitkään"


Sarlin: "E-eh?"



$


Aki: "Tämä ei ole mitään henkilökohtaista Sarlin rakas"


Aki: "Mutta en saisi sinua tulemaan mukaani vapaaehtoisesti... Olet lojaali seurakunnallesi"


Aki: "Mutta nyt, sinulle ei anneta vaihtoehtoja"


TOISAALLA



William: "Urgh, olen sisällä..."


William: "Ja vielä ajallaan, auronko ei ole vielä laskenut"
?: "Loistavaa Will, nyt tarkkana, et saa möhliä nyt!"


William: "Tottakai... Tunnet minut"


William: *Lataa aseensa* Noniin, tästä lähtee.."


William: "Kohde näkyvillä, noin sadan metrin päässä... Ei tuulta..."


William: "Vain yksi luoti... Yksi mahdollisuus osua..."


*BANG*


William: "Ruhe in Frieden, kuka ikinä olitkaan"


William: "Minun työni täällä on tehty..."









Sarlin: "Mh..."



Sarlin: "Missä... mitä.. oikein tapahtui"


Sarlin: "Aih, pääni"



Sarlin: "Ku... kuka? Hera A-akita?"


Sarlin: "Herra Akita, mitä oikein tapahtui.."


Aki: "Menetit tajusi ja toin sinut tänne"


Sarlin: "Toit minut tänne? Mi-miksi? Minun pitäisi olla luostarissa!"


Aki: "Minä tiedän, mutta minä tarvitsen sinun apuasi Sarlin. Näetkö tämän taulun?"


Aki: "Olen seurannut veljesi toimia ja ottanut selvää hänen läheisistään, niin minä löysin sinutkin"


Aki: "Sillä näetkös..."


Aki: "..Hän aiheutti tämän arven minulle, sinun veljesi takia vasen silmäni on sokea"


Aki: "Siksi haluan lopettaa hänen laittomuutensa! En halua että hän tappaa enään yhtään viatonta ihmistä"


Aki: "Olen varma että ymmärät, siksi minä pyydän sinulta apua Sarlin"
Sarlin: "... Minä ymmärrän sinua. En minäkään halua että veljeni uhraa toisten henkiä rahalle.. Vaikken edes tunne häntä, minä..."


Sarlin: "Minä haluan auttaa sinua... Akita Miles"


Aki: "Olen iloinen ja erittäin kiitollinen että luotat minuun, Sarlin"




3 kommenttia:

  1. Jännittävä tarina ja toivottavasti jatkat pian <3

    Pullip-story01.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oh my ducking shitsuji :00000000000000000 nyt Saru menee ulos tai teijä mökil tai tai johonki mut kuvaamaa tähä jatkoo DD:<

    VastaaPoista

Heips! Piristähän päivääni jättämällä kommentti. :3 Minä odottelen ruudun toisella puolella~!